Pewna wygrana… ale jak?

Rozejrzałem się po stronce gomoku.pl w poszukiwaniu teorii. Ściągnąłem RenLiba, trochę bibliotek i… co dalej?

Przeglądam na przykład blibliotekę „pewnych zwycięstw dla czarnych” i jakoś nie rozumiem tych oczywistych sytuacji wygranej – jak je dalej rozegrać. Chciałbym żeby to zostało pokazane do końca*.

Nie widzę oczywistości tych sytuacji.

Poniższy cytat z gomoku.pl dotyczy również mnie:

„Niejednokrotnie widziałem jak gracze swap, z rankingami większymi niż 1900 popełniają bezsensowne błędy w ataku, nie wykorzystując oczywistych sytuacji, właśnie ze względu na brak znajomości podstawowych schematów”

Pograłem trochę, ogólnie zwycięsko ale pojawił się problem – grając czarnymi zbyt często oddawałem inicjatywę białym. Tak jakbym stracił tą początkową oczywistą przewagę. Oczywiście problemem jest brak znajomości schematów. Właściwych schematów, a nie tylko dostawiania trzech, czterech, trzech, czterech… albo konika. ;)


edit:
*) to było spowodowane moją początkową nieumiejętnością korzystania z RenLiba

3 Odpowiedzi to “Pewna wygrana… ale jak?”


  1. 1 oyun 3 sierpnia, 2013 o 7:50 pm

    Write more, thats all I have to say. Literally, it seems as though
    you relied on the video to make your point. You clearly
    know what youre talking about, why throw away your intelligence on just
    posting videos to your site when you could be giving us something informative
    to read?

  2. 2 หนังออนไลน์เต็มเรื่อง 29 czerwca, 2020 o 8:21 am

    Very shortly this website will be famous among all blog people, due to it’s pleasant articles


  1. 1 resume service toms river nj Trackback o 30 października, 2014 o 6:22 pm

Dodaj komentarz