Dezorientacji ciąg dalszy

Znów dezorientacyjna gra w moim wykonaniu. Ludzie tam grają systemowo, stawiają trójki, potem czwórki i tak dalej – klasyka. Ale jeszcze w tych partiach ciut przegrywałem, bo np. za bardzo pozwalałem gościowi na ekspansję z tymi czwórkami.

Konik jest zajebisty, ludzie głupieją. Domyślam się, że może zaczynają widzieć proste w siatce konika, a nie dostrzegają wtedy przekątnych na których jest prawdziwe zagrożenie.

Zauważyłem że ludzie uciekają gdy widzą że gram niestandardowo… Właściwie to gdy wygrali przeciw mojej niestandardowej grze – siedzą dalej. Ale gdy wygram grając niestandardowo – zaraz spieprzają.

A to błąd – jak mnie ktoś pokonuje, to gram z nim/nią dalej, bo od lepszych się uczymy. I stanowi to wyzwanie.

Miałem też okazję zastosować krzyżyk :) Ten, który jest na banerze u góry. Krzyżyk jest zabójczy.

Liczba partii: 82
Ranking: 1379

Tak, wciągnąłem się w proces podnoszenia rankingu. ;)

0 Odpowiedzi to “Dezorientacji ciąg dalszy”



  1. Dodaj komentarz

Dodaj komentarz